Text

Daisypath Anniversary tickers

Followers

19 April 2012

PREVIEW NOVEL KE-2: JODOH ANTARA KITA




WALAUPUN setinggi tinggi mana cinta yang diberi namun jika bukan termaktub dalam loh mahfuz, pasti tidak akan bersama. Walaupun sedalam laut kasih yang dipupuk namun jika sudah tertulis bukan milik bersama, pasti tidak akan terpatri.

Aku gembira apabila mengetahui kisah hidupmu kini bermaya semula. Aku juga kini menjalani kehidupan yang membahagiakan. Allah memang menguji kita supaya kita senantiasa bersyukur dan ada alasan Allah memberikan perpisahan antara kita. Rupanya jodoh antara kita sudah tertulis untuk insan lain yang tanpa kita sangka dan duga.

Ana Dahlia : Saya memang sayang pada awak. Cinta pada awak, tetapi hati saya telah diberikan kepada orang lain. Meskipun kisah kita sudah menjadi sejarah namun awak tetap dalam ingatan saya sampai bila-bila. Terima kasih untuk kasih sayang yang awak kirimkan untuk saya meskipun hanya untuk sementara. Saya tetap menghargai segalanya.

Naz Shazuan : Saya akan sentiasa rindu pada awak walaupun berat hati saya untuk melepaskan awak. Wanita yang satu-satunya berjaya menumpahkan airmata lelaki saya. Saya menghargai segala cinta yang awak balaskan untuk saya walaupun hanya untuk jangka masa yang tidak lama. Saya mencintai awak setulus hati saya. Ketahuilah bahawa separuh hati saya memang khas untuk awak. Meskipun berpengganti, awak tetap terpahat didalam hati.

Aku menangis tanpa segan silu dihadapannya. Dialah lelaki yang satu-satunya berjaya mencarik hatiku yang dingin. Apakan daya, meskipun perasaan ini terlalu kuat tetapi jika tertulis dalam perancangan Allah, siapalah aku dan dia untuk mempersoalkan itu semua.

*********

Baru peringkat awal pengolahan novel ke dua tapi yang pertama (CBM) pun belum siap..hehehehe

0 kata-kata pujaan:

BILA JARI MULA MENARI © 2008 Por *Templates para Você*