Text

Daisypath Anniversary tickers

Followers

19 February 2012

PENGUMUMAN

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera kepada semua pembaca.

Maaf ye, belog saya tiba-tiba jadi sunyi sebab terlalu sibuk. Dua orang teman dalam seunit bercuti. Seorang melangsungkan perkahwinan beliau dan manakala seorang lagi umur sudah hampir menjangkau 29 tahun kena pula chicken pox. He he he...

Oh ada yang bertanya bila novel CBM akan dibukukan dan dipasarkan kan? Kita nak umumkan manuskrip pun belum habis buat. He he he. Insya'allah saya mahu siapkan full manuskrip sebelum saya pula bernikah pada 01 Jun 2012 akan datang nanti. Haa...saya jemput datang ke majlis saya nanti.

Kad kahwin? Ok belum buat pun. Semua arrangement dalam bulan 3 nanti (tak lama dah tu). Selepas dah selesai semua baharulah saya tumpukan pula siapkan manuskrip CBM dan KZZ (dah lama tak buat new entry KZZ...sob..sob..). Kalau korang jauh, maaf tak dapat den nak tolong he he he....

Harini saya macam nak buat cerpen baharu tapi tengoklah kalau tetiba nampak cerpen baharu keluar maknanya saya tengah rajin la tu. ahaks. Kalau tidak saya fokus untuk manuksrip CBM...sangkut banyak lagi tu. Uhuk..uhuk...

Terima kasih beribu-ribu lemon pada korang tau sebab sokong karya kita yang baharu hendak menapak.

Salam dari Cik Daliana aka Daliazulia

^_~

2 kata-kata pujaan:

MaY_LiN said...

wawawa..org tu nak kawin da..
nnti da kawin aktif nulis gak ke..?
buat kenduri kat mana..?
area KL-SEL boleh ku redah..hihihi

DALIA NA ZA said...

may lin : aktif jugak menulis. dia tau hobi kita..hehehe. kita buat di Selangor... tunggu kita upload kad tawen kat belog ye ^_~

BILA JARI MULA MENARI © 2008 Por *Templates para Você*