Text

Daisypath Anniversary tickers

Followers

15 April 2011

PESANAN DARI PENAJA

Assalamualaikum wbt,

Sebagai pembuka bicara kata untuk meneruskan jari ini terus menari dilaman contengan sukahati saya di sini. Saya tertanya-tanya kepada semua pembaca adakah anda seronok membaca sekual bersiri CERITERA BULAN MADU atau mana-mana cerita rekaan yang berada di blog saya ini? Saya amat berharap mendapat respon komen yang membina untuk memperbaiki mutu penulisan saya yang mungkin tidak sesedap mata yang memandang.

Saya gusar seandainya cerita saya menjadi 'syok sendiri'.

Setuju tak kalau selepas ini saya buat kisah yang lebih berat? Maksudnya yang lebih matang daripada semua sudut pandang. Adakala saya seperti ingin berhenti menulis (ini rasa negatif yang sedang melanda). Saya ada juga terfikir hendak berhentikan kisah ini...

Tiba-tiba terasa amat buntu...

Peace ^_~

10 kata-kata pujaan:

azrina nur rusly said...

rileks... tarik nafasssss.... lepasssss. jangan kentut! hahaha

bukan mudah nak puaskan hati semua orang, buatlah setakat termampu kita

p/s... word verification ni buat aku teringat citer tiga hari dua malam la pulak. ada ke patut REMIE disuruhnya aku taip balik kat kotak tu

Anonymous said...

best..tp tu le..lmbtupdate..kekadang smp lupa cite

Seorg wanita... said...

ok jer, aper2 citer yg Dalia tulis, kami bacer jer.. cumer same as anoy, biler lamer...kena refresh balik... ternanti2 kami ni sambungan citernyer...

thanks 4 ur stories.. moga tak rasa putus asa, teruskan menulis... chayyok! chayyok!!

DALIA NA ZA said...

azrina : terima kasih kerana telah membuatkan aku tersenyum...ekekekeke...(you know me kan...kaki gelak...) hehehehe

anonymous : Maaf kerana kelewatan. Lately agak sibuk dengan kerja tetap ^_^...saya akan cuba update bab baru dengan lebih awal. Terima kasih kerana masih sudi mengikuti kisah ini.

seorang wanita : Terima kasih kak. Itulah terkadang apabila menerima kritikkan yang pedas membuatkan saya sedikit kecil hati (memang lumrah kan wanita dengan emsoinya...saya salah seorang daripada kelompok itu barangkali) hehehehe...Maaf ya kak kerana kelewatan. Hu hu hu...

Terima kasih semua untuk sokongan padu. Saya akan cuba memperbaiki jalan cerita dengan lebih maju. Komen anda sangat dihargai.

p/s : tapi takde hadiah...hehehehehe...

Kembali tersenyum,

DaliaZulia

bebemei said...

dalia best apa cite CBM.saya ikut cite ni dr mula lagi.truskan menulis.jgn putus asa.biar apa pun org kata asalkan kita tahu apa yg kita buat.selagi dinamakan manusia susah kita nk buat bg suma org suka.keep it up your good work k

DALIA NA ZA said...

bebemei :

Huhuhuhuhu...i love lah...semua i love jugak...hehehehe...terima kasih ye....ok malam ini akan upload bab baru tau....hopefully enjoy ya!

^_~

Anor said...

salam Dania, risau ye kalau cerita
diblog ni tak best...so far yg dh
baca ni memang best cuma updatelah
selalu bila cerita best ni pembaca
selalu tertunggu nak tau kesudahan
ceritanya...bukan senang nak jadi
seorg penulis ni kan nak cari idea
idea nk mengolah sesuatu cerita yg
boleh membuatkan pembaca seronok
teruskan usaha dan selamat berjaya...

Anonymous said...

suka2...tp lambat sngt n3...teruskan best....

DALIA NA ZA said...

anor :

maaf2...kebizian melanda...huhuhuhu...tapi saya cuba sebaik mungkin untuk siapkan kisah ni...hik hik hik ^_~

anonymous :

maaf2...huhuhuhu...insya'allah akan update secepat mungkin untuk chapter ye..

thanks to all for supportive... ^_~

Anonymous said...

kak dalia.. x buat buku ke tuk novel ni?? wahhh malunye aritu g kedai buku tyer sal cite ni.. tp xde... best cite ni.... x sabar nk tau kesudahannye... kikikiki.. good luck.

BILA JARI MULA MENARI © 2008 Por *Templates para Você*